Jag har faktiskt lite energi över idag.

Det är fan inte dåligt att jag har lite ork kvar. Så jag får ta vara på det och fixa lite ikväll. Jag ska iallafall tvätta en maskin tvätt och sen fixa kvällsmat/lunchlåda till imorgon. Sen vill jag även hinna sitta lite i fönstret och känna solen som skiner på mig. Men solen hinner nog försvinna innan jag är klar med det andra. Men nu är det bara imorgon kvar att jobba för denna veckan och på lördag blir det loppis igen. Jag älskar loppisar så jag kan inte vara annat än nöjd över att vara ledig i helgen.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Martin Persson

Stackare som har det jobbigt på jobbet. Jag önskar att jag kunde relatera men det kan jag inte, de sista dagarna innan min semester satt jag och gjorde ingenting framför skrivbordet hela arbetsdagen.

Så här jag det ingenjörer ibland: http://mozzy.ru/uploads/pics/i-did-nothing-today-and-still-got-paid.png

2012-06-29 @ 00:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0