Recension.

Idag är det plugg som gäller och en recension av en skiva eller konsert ska skrivas. Jag valde en skiva av Meat Loaf att skriva om tro det eller ej. Men jag tycker Hang cool teddy bear är så jävla bra att alla borde få reda på att den finns. Så jag har lite att göra idag för inte bara ska vi skriva en recension utan även kommentera hur vi tänkte när vi skrev den. Vilken slags tidning den ska publiceras i och vilken stil vi har valt att använda bland annat. Jag tycker det är svårt bara att få ihop en bra recension som det är. Men det vi gör nu är bara första utkastet och det ska sen kommenteras på tisdag så vi kan jobba vidare och förbättra den sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0