Jag känner mig stressad som fan.

Vi måste titta på filmer i kursen vi läser nu och jag är inget fan av det. Jag har inte ett helt bibliotek med klassiska filmer och jag tänker fan inte ladda ner. Så att titta på en film i veckan som är från period vi då läser om i filmhistorien är inte det lättaste. Jag har iallafall lyckats gräva fram en gammal film med Fritz Lang från 1930-talet som får funka till den första uppgiften som ska vara klar på torsdag. Sen imorgon är det en ny kurs igen i att skriva om musik så jag måste fixa böckerna till den. Men jag kan nog låna de flesta så det är skönt. Nä nu ska jag sätta mig med kurslitteraturen och läsa resten av kvällen. Jag behöver varva ner lite nu och bara ta det lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0