Fy fan vad jag fryser.

Det var ingen värme i bussen jag åkte hem med i dag så jag fick sitta och frysa i en timmes tid. När jag väl hade åkt till min busshållplats hade jag tappat känseln i tårna och fingrarna för länge sen. Då fick jag gå hem 2km med cykeln då det var så mycket is och snö på vägen att det inte gick att cykla. Jag har fan inte tinat redigt än utan är svinkall. Då hade jag ändå leggings under mina jeans och extra tjocka strumpor i mina boots. Tur jag bara ska ligga nerbäddad i soffan hela kvällen och läsa kurslitteratur för annat känner jag inte för.


Kommentarer
Postat av: enita

SVAR: oh den får du se i morgon då :D hann aldrig riktgit ta någon i dag ! :D

2012-01-23 @ 21:14:35
URL: http://reddressedwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0