Yes!

Jag fick godkänt på juridiktentan och det känns så skönt att väntan är över. Men jag höll fan på att dö när jag skulle kolla resultatet för jag kollade med mobilen och det ville verkligen inte funka. Så tillsist fick Amanda logga in på sin telefon och kolla åt mig då min sida inte ville ladda alls. Idag har vi även diskuterat våra recensioner i grupper och gett varandra kritik på texterna. Det var riktigt intressant och lärorikt sätt att jobba på och jag var i en bra grupp. Så jag ska nog sätta mig senare ikväll och fixa till min recension och kolla över det som ska ändras. Fan jag känner för att fira med att shoppa som fan ikväll, men jag har en skinnjacka som väntar på mig så nöjer mig med den. Ska bara ta mig in till stan för att hämta ut den med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0