Jag blir så jävla sur!

Jag får över 2000kr mindre i lön denna månaden för att min chef beviljade mig semester i somras när jag inte hade några semesterdagar kvar. Sånt måste ju för fan min chef kolla upp innan hon ger mig semester. Så nu var jag skyldig över 2000 spänn som skulle betalas tillbaka. Hade jag inte jobbat mina helger hade jag fått en räkning hemskickad att betala. Fatta vad illa detta är när man är student! Tänk att få en räkning på 2000kr för att ens chef inte kollat upp saken och gjort fel. Jag är så jävla sur plus att jag inte fått någon lönespecifikation för det är så dyrt att skicka ut det så det har de slutat med. Så jag hade ingen jävla aning om varför jag fick för lite pengar. Uppenbarligen ska jag ha ett inlogg till självservicen så jag kan kolla det själv men det är det ingen som gett mig. Så inte bara gör de fel utan de skiter även i att ge mig information och inloggningsuppgifter som jag borde fått för flera månader sen. De ska fan vara glada över att jag har pengar så jag klarar mig för annars hade jag fan kontaktat facket igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0