Jag blev lite sur igår.

Jag väntade ju på hur många paket som helst och igår fick jag allihop lagom till att jag och pappa skulle in till stan. Det är timing som fan då jag har 7km till utlämningsstället, så jag kan inte ta mig dit själv i ösregn. Men jag blev besviken sen när jag kom hem och kollar på sakerna. Jag beställde ett par leopardmönstrade skor och de får åka tillbaka. Jag ville ju ha dem på konserten på fredag, men de var verkligen inte värda 900 spänn. Sen beställde jag lite smink som inte stämde alls med bilderna på hemsidan så det får åka tillbaka det med. Det var tur att hälften av det jag beställde var över förväntan skitbra och att jag fick gratisgrejer med i varje paket. Annars hade jag blivit riktigt sur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0