Imorgon blir det shopping.

Kommer bli fullt upp i helgen och jag börjar imorgon med att åka till Ullared med mamma och Mats. Sen blir det jobb lördag och söndag och julfest ute hos pappa på lördagskvällen. Det kommer vara ett under om jag orkar stiga upp på söndagen men det ska gå. Sen kommer jag även få flytta in till mamma under helgen för att jag orkar inte cykla till jobbet i all snö. Jag kan klara av att cykla till bussen men det är bara runt 2km. Men att stiga upp vid 5 på morgonen och sen cykla 5km in till jobbet vill jag fan inte. Så det blir att sno mammas lägenhet och krascha där i några nätter. Så egentligen måste jag packa nu men det är skönare att sitta i soffan och kolla på Veronica Mars på dvd.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0