Fy fan vad trött jag är.

Men nu är jag hemma hos mamma och slappar i soffan. Jag ska alldeles strax hoppa in i duschen så jag kan sova sen. Det blir att stiga upp tidigt imorgon så måste försöka komma i säng så fort som möjligt. Men först måste jag visa de snygga kläderna jag hittade idag. Jag hittade en massa snyggt men lämnade det mesta hemma då det är onödigt att dra med heminredning till mamma. Så när jag har fixat till det hemma så får ni bilder på det med. Men nu är det bara kläderna jag hittade. Det blev ett par batikbyxor, en snygg spetströja, en AC/DC t-shirt och en Lynyrd Skynyrd t-shirt. Det var både dam-, barn- och herrkläder som fick följa med hem.
 
 

Kommentarer
Postat av: elk

love Skynryd. Hate the Rebel cross!

2012-12-12 @ 20:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0