Försöker planera veckan.

Men det går inte så bra för jag har hicka från helvetet som stör min koncentration och gör ont som fan. Men det går förhoppningsvis över snart, eller så får jag fortsätta ha ont. Denna veckan är det en massa att göra iallafall. Jag har uppsatsseminarium, julfika, julfest och att baka pepparkakor med familjen, julfirande hos mamma och uppesittarkväll som ska hinnas med. Jag har läst texten till seminariumet en gång och ska läsa mer noga imorgon och skriva ner de som ska tas upp i opponeringen. Jag ska på julfika på jobbet på onsdag för att sen åka ut till pappa och baka pepparkakor. Sen på torsdag så blir det seminarium i skolan och sen julfest med jobbet halva natten. Tur man har hela helgen att vila upp sig på sen. Fast på söndag blir det julfirande hemma hos mamma och uppesittarkväll hos pappa då vi ska klä granen så allt är redo för julafton. Men det är roliga saker så det ska nog gå bra. Får bara hoppas att alla julklappar hinner dyka upp innan helgen och min klänning till julfesten.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0