Årsresumé September - December

September
September var en bra månad med en massa skoj. Jag fick se Little Gerhard igen vilket var roligt som fan. Jag åkte till Enita i Stängnäs och umgicks och shoppade i Stockholm. Jag köpte 2 par skor, 1 Polaroidkamera och 2 Lomography kameror Diana mini petite noire och Diana F+ take my heart under månaden. Jag skämde bort mig med en Spell and the gypsy Dreamweaver bag. Samt att jag äntligen fick se Bullet live igen på deras releaseparty där de spelade med Screamer och The Scams.
 
 
Oktober
Började Oktober med att vila upp mig efter en skitrolig maskerad i Malmö med Evelina. Jag hade fullt upp i skolan med att intervjua groupies till min uppsats. Köpte 1 par skor bara. Jag och mamma åkte till Halmstad och kollade på Bullet och The Scams.
 
 
November
Jag åkte ner till Nicolina i Helsingborg och vi kollade på Bullet och Electric boys på The Tivoli. Hängde lite backstage och hade det kul. Firade älskade Tyras födelsedag med lek och ballongkrig. Gick på dejt med Amanda och åt gott och kollade på Slingblade på Harrys i Växjö.
 
December
I December vad det bara en massa julfester och julfikor ute hos pappa och med jobbet. Jag hittade 2 nya Konica kameror och köpte min Spell and the gypsy Lone wolf petite ring. 
 
Totalt:
15 fungerande kameror.
11 par skor.
16 konserter och festivaler och har seriöst ingen aning om hur många band som det blev på dessa 16 tillfällen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0