Årsresumé Januari - April

Januari
Jag började läsa musikvetenskap vilket jag älskar så det var en massa roligt i skolan. Jag shoppade 4 par skor och ett par var mina Jeffrey Campell Lita spikes. Jag fick mitt allra första paket från Victoria's secret.
 
 
Februari
Köpte min allra första Polaroid kamera på en auktion. Såg Mustasch på The Tivoli i Helsingborg och köpte 1 par skor.
 
 
Mars
Såg Hammerfall och Mustasch på Garvaren i Ljungby. Lyckades få tag på 2 Polaroidkameror till så jag var riktigt nöjd den månaden.
 
 
April
Började med att vila upp mig efter Screamers spelning på Harrys i Ljungby. Jag blev uppenbarligen beroende av Polaroidkameror då jag köpte två till. Vi bowlade med jobbet, Jag och  Nico åkte till Kalmar och kollade på Mustasch och pussade på Ralf. Köpte min första Konica och Tyrolen öppnade för säsongen genom att ha loppis.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0