Dag 7. A cute outfit of yours.

Jag lever men är trött som fan idag. Det känns som om allt bara släppt nu när man vet att man inte ska jobba mer. Så är trött som ett as och har ont i hela kroppen nu. Men gårdagen var rolig som fan och musiken grym så det kommer lite bilder på bandet sen. Idag har jag varit på second hand shopping och kom hem med lite fynd som ni med ska få se sen. Men nu till dagens kläd-utmaning vilket är en söt outfit. Jag brukar nog inte klä mig så jävla sött men tyckte ändå att dagens klädsen blev rätt söt och lekfull med mina nya byxor med leopardmönster. Sen måste man ju ha en Bullet tröja på sig och sin nya skinnväst så klart. Så vad tycker ni funkar den som en söt outfit?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0