Secret reward card.

Tyvärr så var det inga stora summor pengar på mitt Victoria's secret kort jag hade så det blev inget shoppat idag. Lite synd då jag verkligen inte hade sagt nej till $500 gratis att handla för. Men men. Iallafall så är det ett kort som jag fick när jag handlade där sist. Som en bonus man får för att man handlar vilket jag tycker är jävligt snällt. Just Victoria's secret är väldigt bra på det sättet då de hela tiden har rabatter och erbjudanden som man kan ta del av. Sen har de ju väldigt bra kvalité på sina kläder och de är hur sköna och bekväma som helst. Åhh kan jag inte få tillbaka på skatten snart så jag kan shoppa.
Tänkte berätta det att jag sitter och lyssnar på mina klasskompisar som har startat upp studentradion i Växjö och sitter och sänder just nu. Det är premiär idag och de är hur grymma som helst. Ni hittar dem HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0