Nu är jag på gång.

Jag har precis beställt hem en ny skrivare och en extern cd/dvd-läsare så jag äntligen kan fixa lite själv och inte behöva be min bror hela tiden. Det är lite jobbigt när jag köper en skiva (ja jag köper mina skivor då jag inte tycker att grupper jag tycker om ska svälta) och sen måste be min bror att göra om den till mp3 bara för att jag inte har en cd-läsare på datorn. Så nu jävlar har jag slutat vara lat och faktiskt beställt hem en. Sen har jag även köpt en ny skrivare som jag kan scanna med också. Jag ska kunna det med den jag har men det vill inte funka så nu blir det en ny snygg sak och så får mamma den gamla. Vem kunde tro att jag skulle sitta här och spendera mina pengar på elektronik och inte kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0