Jag lever!

Men det är fan knappt. Usch vad trött jag är och har ont i hela kroppen. Men det var så lätt värt det för Mustasch var skitbra igår och trevliga som fan. Jag fick en till skiva signerad av dem och kramar och pussar i överflöd. Precis så det ska vara på en konsert. Det var en helt fantastisk kväll med Nico och vi hade hur kul som helst. Vi började med att äta på restaurang när vi kom till Kalmar och kollade runt lite och jag blev nostalgisk som fan när jag såg staden som jag spenderade några studentår i. Sen tog vi en promenad till Sandra som var ett väldigt bra konsertställe. Men usch vad mycket folk det var och de trängdes som fan framme vid scenen så jag gav upp efter ett tag och ställde mig vid sidan av scenen istället. Det var mycket lugnare och jag kunde få lite snygga bilder på Jejo som annars är gömd bakom trummorna. Men fan om jag kunde göra om kvällen hade jag gjort det för det var skitkul.

Kommentarer
Postat av: enita

gu vad du var fin på denna bild :)

2012-04-16 @ 06:22:46
URL: http://reddressedwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0