Jag hatar att välja bort saker.

Jag har skickat iväg ett mail nu om att avsluta min distanskurs i rockens historia och mytologier. För jag stressar fan sönder nu med allt som ska pluggas. Det hade varit lugnt om vi i musikvetenskapen hade läst en kurs i taget men nu läser vi 2 samtidigt. Det betyder att jag måste hålla reda på 3 kurser samtidigt och det går bara inte längre. Troligtvis blir det ett studieuppehåll från rockkursen och så får jag läsa den någon annan gång, för jag vill fortfarande läsa den. Bara inte nu för jag mår inte bra av allt stressande och jag blir virrig och kan inte hålla reda på saker. Jag vill inte heller bara plugga och sluta jobba och ha en fritid. Jag klarar mig inte utan mina konserter och vill inte välja bort det för att sitta och plugga en hel helg. Nu känner jag lite skuldkänslor för att jag prioriterar att ha roligt på en helg när jag borde plugga och göra allt viktigt istället. Det är inget kul liv man lever då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0