Jag har fått paket.

Jag fick filmen idag så jag kan testa mina nya kameror. Min systemkamera vet jag inte om den funkar eller hur bilderna blir och jag måste ta upp alla 36 kort och framkalla innan jag får reda på det. Så det kommer ju ta ett tag. Men jag har testat Polaroidkameran men de bilderna blev inte så snygga så jag blev lite besviken. Men kameran är ifrån slutet av 70-talet så det är inte så konstigt. Men jag stängde in mig i min garderob med lyset släckt och flyttade över filmen till en annan kamera. De blev bättre men jag tror att kassetten som filmen ligger i är sönder för det kändes så när jag tog ut den. Men kunde ju inte kolla då jag var tvungen att ha lyset släckt. Så får se sen när jag tagit upp korten hur den ser ut. Jag vill fan inte betala 200kr för en kassett som är sönder för jag ser ju hur det påverkar bilderna då det bara är halva som blir redigt framkallat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0