Det blev sent idag.

Studiebesöket idag var riktigt trevligt och vi fick en genomgång över vad Musik i Syd sysslar med och sen blev det även en runda på Konserthuset. Så det var en riktigt trevlig dag men klassen. Sen så fort jag kom hem slängde jag i mig lite tea och packade ner min kamera. Så stack jag in till mamma för att fixa intervjun till arbetet vi ska göra i Ungdomskultur kursen. Så nu är det gjort till på måndag så jag slipper tänka på det i helgen. Så jag hade tänkt att läsa lite i boken till Världsmusik kursen imorgon och komma fram till något intressant ämne att skriva om i det arbetet. Det ska ju vara klart om någon vecka så det är hög tid att jag kommer igång med den med. En intressant sak nu är att jag alltid brukar ha en favoritkurs när jag läser två kurser samtidigt men det har jag inte nu. Jag ser lika mycket fram till lektionerna i båda kurserna tro det eller ej. Vi har två bra lärare som är helt olika till sättet men perfekta för att lära ut i just sina kurser. Det är så kul och skönt för det är så det ska vara i skolan. Nu känns allt bra, iallafall i en liten stund tills jag blir stressad över alla arbeten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0