Hardcore Superstar live i Helsingborg

Fy fan vad kul denna konserten var, verkligen allt hände. De lyckades bara spela halva konserten och sen tystnade all musik och brandlarmet gick igång. Uppenbarligen hade någon glömt att stänga dörren till mangelrummet så röken från scenen åkte in där och satte igång larmet. Så vi var tvungna att utrymma hela jävla The Tivoli tills brandkåren hade varit där. Men sen fortsatte de som vanligt och rockade mer än någonsin. I slutet brukar de även ta upp lite personer på scenen som får sjunga med och självklart ville jag upp på scenen. Det var så jävla kul att bara släppa allt och sjunga som en jävla idiot tillsammans med en massa andra HCSS fans på scenen. Så jävla rolig kväll och jag känner att jag verkligen behövde det.




























Mamma försökte ta en bild på mig när jag var på scenen och man kan se att det är mitt hår iallafall. Jag står bredvid killen med rutig skjorta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0