Entombed live.

Fan vad kul det var igår och de var riktigt bra live. Kafe de luxe är ett så häftigt ställe med så man kan inte annat än bli glad när man kommer dit. Jag tror att många trodde jag var en fotograf från en tidning igår för det var en jävla massa som kom fram och pratade. Var till och med en som ville testa min kamera och ta en bild på mig vilket han fick. Sen fick jag även träffa min favoriter Hampus Klang och Adam Hector vilket helt klart gjorde min kväll. Det finns inget som gör mig gladare än att träffa mina favoritband. På lördag är det dags igen då jag ska se Hardcore Superstar som jag hängt backstage med sen jag var 16. Men här kommer lite bilder från gårdagen iallafall.
















Kommentarer
Postat av: Bunny

Härlig blogg!



Svar: Ja, det har du faktiskt rätt i, så långt har jag inte ens tänkt, haha!

Åh, tack så mycket!

2011-10-27 @ 17:51:30
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0