Nu är jag äntligen hemma igen.

Fy fan vad kul denna helgen har varit. Hotellet var jättefint och det bästa var att vi fick ett familjerum. I familjerummen finns det en våningssäng vilket jag och Nico självklart var tvungna att sova i. Så mamma fick hela dubbelsängen själv. Konserten var skitkul men det var svinkallt på Sigges loge så man var tvungen att ha ytterkläderna på hela kvällen vilket är lite fel. Men efter konserten hängde vi backstage så då fick Hampus Klang agera personlig handvärmare åt mig. Han är fan bäst den karln ibland och tar hand om sitt fan som fryser. Så här såg iallafall vårat hotellrum ut efter att vi hade varit där en natt.



Jag kommer snart att lägga in lite snygga bilder på bandet från konserten. Men måste göra dem lite lättare först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0