Taggar inför popquizet ikväll.

Tänkte att eftersom jag fortfarande är lite sjuk och då inte borde anstränga mig i onödan så flyttar jag in till mammas lägenhet till söndag. För jag tror inte min kropp orkar med att både cykla till och från jobbet och jobba i helgen. Så bättre att stanna inne i stan och gå till jobbet så man inte blir mer sjuk. Men nu mår jag faktiskt helt okej, bara lite hes och ont i halsen. Men det är väl ingen anledning att missa god mat och popquiz med jobbet bara för att man har lite ont i halsen. Nej verkligen inte! Så jag kommer snart att bege mig in till stan, ska bara packa ner det sista. Plus leka med den roliga polaroidgrejen jag hittade nyss och blev helt kär i. Kolla bara vad snygga bilder det blir.


Före


efter








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0