Solen skiner.

Jag lyckades cykla till bussen när det var uppehåll så jag blev inte blöt. När jag skulle cykla hem var både snön och regnet borta och solen sken istället. Så nu är jag glad igen. Schemat jag hade hittat stämde även och vi hade idag intro på den nya kursen. Det lät intressant men som om vi kommer få en jävla massa att göra. Då om jag fattat det rätt ska ha läst all kurslitteratur till diskussionstentan som är om två veckor så är det en massa att läsa på kort tid. Men litteraturen är beställd och en bok kunde jag låna så jag kan ju sätta igång med pluggandet direkt vilket känns skönt. Så blir nog att bädda ner mig i soffan och läsa lite smått i den ena boken iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0