Jobb, jobb, jobb.

Ska jobba lite extra idag så jag får in lite mer pengar vilket alltid verkar behövas. Men det är inte förrän vid två så ska väl hinna med att plugga lite innan. Jag har kommit fram till att filmhistorie böckerna är förbannat tråkiga och jag vill egentligen inte läsa i dem. Men får väl stå ut i någon vecka till och hoppas på att nästa kurs blir roligare. Kommer vara så skönt när denna kursen är över iallafall och man slipper läsa om stumfilm och montagefilm från sovjet. Jag tycker inte det är intressant för fem öre och jag vill inte veta det heller.



Kommentarer
Postat av: ann vicious

beaut pic! dina ögon är trollbindande gröna minsann :)

2011-03-08 @ 11:13:46
URL: http://sirtalkalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0