Jag har fått paket och present.

Jag har världens sötaste vänner i skolan som ger mig presenter. Emma och Amanda var i Amsterdam på resa för någon vecka sen och eftersom jag inte hängde med köpte de en present till mig. Men de köpte inte vad som helst för jävla skit heller utan tänkte till och idag fick jag en till Voodoo-doll. Som ni vet så samlar jag på Voodoo-dolls och verkligen älskar dem. Så detta var en skitbra present helt enkelt. Sen hade jag sån tur så när jag kom hem fanns det ett litet paket och väntade på mig. Så nu är jag stolt ägare till ett par röda skinnbyxor som sitter skitbra. Så det blir garanterat dem på konserten på lördag.




Min samling. De som står uppe på hyllan är de jag har gjort själv.





Kommentarer
Postat av: Ida

Snygga brallor.

2011-03-29 @ 19:04:30
URL: http://drinkitup.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej!! Fin blogg du har! Är det Sisters Point Duty Pants du har på dig? Du såg sexig ut i de :)



Mvh/ Sandra

2011-08-14 @ 21:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0