Halmstad.

Nu blir det att åka till Halmstad med pappa. Sen får vi se vad jag kommer hem med, kanske blir ett par skor iallafall. Men bara kanske för det är inte säkert att de finns kvar. Men jag hoppas på det för jag blev kär i dem. Sen ska jag kolla efter ett fotoalbum eller två. Satt nämligen och laddade upp bilder igår som ska framkallas. Så snart kommer det att trilla ner massa fina foton på Bullet i min brevlåda. Gjorde även alla som polaroid, ja vilken överraskning. Men ni vet att jag älskar Almost famous filmen och i den så tar de en massa bilder med en polaroidkamera. Så jag vill med ha snygga polaroidbilder på rockstjärnor. Så har gått igenom alla mina Bullet foton och valt ut de snyggaste och gjort om till polaroid. Det tog sin lilla tid kan jag tala om. Det blev även lite snygga bilder på mig. Fick ju för fan 100 foton gratis så då letar man upp 100 foton också.






Älskar hur bilderna beskärs ibland. Man ser ju att det är Adam på bilden men själv hade man ju aldrig beskärt bilden så här. Men det gör att bilderna ser lite mer rock 'n' roll ut enligt mig.

Kommentarer
Postat av: isabelle

Hej! Vilken sida beställde du dina bilder ifrån? och hur fixade du polaroid? :)

2011-07-02 @ 20:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0