Film, film, film.

Ska sticka till skolan strax för att kolla på en film, Bringing up baby tror jag den hette. Lite jobbigt att behöva åka till skolan för en film men får väl vara en duktig student och göra det iallafall. Kanske hinner gå i lite affärer i Växjö med. Jag ska inte köpa något men kanske kan hitta lite inspiration till vad jag ska ha på mig på lördag. Det är inte många dagar kvar nu och jag börjar bli lite nervös. Man kan ju tycka det är konstigt eftersom jag har sett Bullet ett antal gånger nu och Mustasch med. Men det är så kul att se dem att man blir helt pirrigt förväntansfull varje gång.




Eller så kanske det är något helt annat som pirrar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0