Vad ska man hitta på resten av denna dagen då?

Jag har redan varit på jobbet och fixat ledigt dagen efter Bullet konserten, jag kan ju verkligen inte jobba då. Jag har även hämtat ut en bok som ska läsas till den nya kursen. Vi börjar att läsa Filmens form och berättande nästa vecka, vilket nog kommer bli intressant och kul. Men det är fortfarande två böcker jag väntar på, förhoppningsvis får jag dem med snart. Sen har det handlats en massa mat och slängts en massa skräp. Så det blir nog att bädda ner mig i soffan och läsa en bok idag, känner inte för att göra något mer avancerat. Jag har inget viktigt som det är behov av att göra just nu så blir nog att slappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0