Spenderar tid ute hos pappa.

Jag sitter ute hos pappa nu och pysslar lite. Jag köpte två LP-skivor på Gammalt och nött som jag hade tänkt att göra om till skålar. Plus att jag hämtade ut ett paket idag med lite saker som jag inte riktigt var nöjd med. Men med en sax och lite sytråd så blev det perfekt. Men jag visar det sen när jag sitter vid en annan dator, det går inte att lägga in bilder på denna. Så blir att sno mammas dator sen för jag tänkte sova där i natt. Jag ska jobba imorgon och av en anledning är det vinter och snö ute. Jag orkar inte vara duktig och cykla eller i värsta fall gå in till jobbet. Så det är ju rätt perfekt att jag har mammas lägenhet att låna ibland.


Jag lyckades hitta en bild på mig på pappas dator så den får ni se. Undrar vad jag höll på med här? Oförberedd var jag iallafall.

Kommentarer
Postat av: nicke

finaste bilden på dig hörru!

2011-02-05 @ 12:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0