Så där, nu börjar jag att funka igen.

Har verkligen inte haft någon motivation till att plugga nu under jullovet vilket gör att jag nog ligger lite efter. Men nu har jag läst lite till idag, inte så mycket som jag borde men lite. Plus att jag har gjort skrivuppgift 5 klart och skickat iväg. Så nu är det bara hemtentan och ett grupparbete om design kvar. Ska försöka ha det gjort nu i veckan som kommer. Jag ska verkligen försöka att vara duktig och göra klart allt nu. Det blir bara jobbigt för mig själv om jag struntar i det. Det är ju så skönt när man har gjort sitt bästa och allt är klart. Så nu ska jag äta lite, läsa och sen titta på Morden i Midsommer som är på tv ikväll.

Kommentarer
Postat av: FowZie ♥

nu märker man att 2011 är igång när alla har börjar uppdatera ordentligt ! =)

2011-01-03 @ 01:03:51
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0