Nu är jag hemma hos mamma.

Med tanke på att det är halvt snöstorm ute så ville pappa köra in mig till stan så fort som möjligt. Så nu sitter jag här i mammas lägehet och väntar på att hon ska komma hem. Mamma ska hänga med mig till museet idag och kolla på tavlor. Det är ju inte så kul att springa runt där själv. Sen ska jag tvinga henne att skriva hemtentan åt mig. Eller... nej det blir nog inte så bra. Jag får nog spendera hela kvällen åt att göra klart den själv.


Jag springer runt i min älskade Split your lip tröja idag.


Kommentarer
Postat av: Flickvall

Vill också ha! Hmm ska nog ta och beställa hem : )

2011-01-06 @ 21:16:41
URL: http://flickvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0