Nu är jag hemma från skolan.

Jag skippade filmen nu på eftermiddagen och stack hem istället. Vi skulle kolla på The Others men har fått låna den av min bror så tänkte kolla på den ikväll istället. Sen förstår jag inte varför vi skulle börja en timme tidigare för hon hade lika lång föreläsning som vanligt. Så den tidiga början resulterade ju bara i att vi fick gå hem en timme tidigare. Men det var ju rätt bra för då kunde jag kolla lite i affärer innan jag åkte hem. Så köpte lite skedar till pappa som han hade bett om och kan ha råkat köpa lite till mig själv med. Men det kan jag visa sen, för jag orkar inte ta kort nu. Jag har fullt upp med att skriva här och dricka tea för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0