Musikjuridik i ett branschperspektiv.

Jag anmälde mig till en distanskurs i musikjuridik idag. Tänkte att jag kunde läsa en kurs extra nu i vår och det gick att göra en sen anmälan till denna. Så hoppas på att jag får gå den för musikjuridik är väldigt bra att ha kännedom om, särskilt när jag vill inrikta mig mot musik. Men visst att det nog kommer bli jobbigt att läsa mer än 100% och sen även jobba extra men det ska nog gå. Jag har även sagt att jag är intresserad av att volontär jobba på Palladium när de har konserter. De skulle höra av sig när det behövdes folk att jobba och förhoppningsvis så krockar det inte med de dagar jag jobbar i köket. Men hoppas, hoppas att jag får läsa musikjuridiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0