Jaha då var jag fattig igen.

Men jag har inte shoppat upp mina pengar på kläder och skor som jag brukar. Utan jag har faktiskt beställt böcker till filmkursen som jag ska börja läsa snart. Böcker för runt 1000 spänn. Så nu hoppas jag fan att de är intressanta och är värda alla pengarna jag spenderade. Jag har även fått ett paket idag innehållandes bäckpatroner till min skrivare. Jag beställde dem igår så det var verkligen snabba ryck. Men det är ju perfekt eftersom jag hatar att vänta på saker. Så jag har spenderat dagen med att skriva ut bilder och se så det funkar som det ska.


Jag funkar fan på papper med.


Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Underbart, skickar du ett sådant signerat hem till mig? ;)

2011-01-03 @ 14:47:17
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Flickvall

Gillar verkligen din attityd på bilderna!

2011-01-03 @ 15:00:53
URL: http://flickvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0