Idag ska hemtentan in.

Men eftersom jag skickade in den redan förra veckan spenderar jag dagen med att internetshoppa istället. Jag har tagit det rätt lugnt idag för jag ska ju jobba hela helgen. Så jag har bara städat klart det jag inte gjorde igår och tvättat en maskin tvätt. Men det är ju inte så viktigt utan det viktiga är ju vad jag har shoppat. Så här har ni lite bilder...


först ut är en skitsnygg skjorta. Vill ha den på Bullet konserten med ett par skinnbyxor men hinner nog inte få den tyvärr.


Sen köpte jag även dessa söta shortsen med hög midja. Mina ben kommer se skitlånga ut i dem, så länge de sitter bra då. Jag brukar vara för smal för shorts och byxor som skickas efter. Så hoppas, hoppas!

Kommentarer
Postat av: J

Så cool blogg.

Den gillar jag verkligen

2011-01-14 @ 20:22:24
URL: http://jmfc.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0