Idag blir det shopping!

Japp ska in till stan och handla lite med pappa och kanske råka köpa en ny handväska. Den jag har börjar bli rätt sliten och jag har hittat en nästan likadan fast mindre som jag vill ha. Så om den finns kvar ska jag ha den. Jag har även lite paket att hämta ut. Bland annat skinnjacka nr.13, vilket låter lovande. Jag kanske kommer hinna få ett paket med smink med, annars kommer det väl senare i veckan. Ja ja, jag har min älskade Split your lip tröja på som vanligt. Måsta fan köpa en till för jag kommer nog slita ut denna rätt snabbt.


Det ser ut som om det fattas ett finger på min högerhand, men det finns ett lillfinger där med. Så ni inte blir rädda när ni ser bilden.

Kommentarer
Postat av: Glasgow

Advice about How To Lose Weight Effectively and Safely-Different Weight Loss Diets-Choose the Diet that Suits You.

2011-05-16 @ 10:26:16
URL: http://glasgow.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0