Woohoo jag blev antagen!

Japp nu ska jag bli smart och läsa musikjuridik i ett braschperspektiv med. Så nu blir det att köpa ännu mer böcker och sätta igång och läsa. Allt hade varit bra nu om vi bara hade fått reda på resultatet av den förra kursen. Jag vill ju veta och hatar att vänta. Hur lång tid ska det ta att rätta lite konst och arkitektur uppgifter, eller arkitekturen är klar men vi har inte fått ett slutgiltigt betyg. Så mest väntar vi på konsten och det verkar vi får göra ett tag till kanske. Men fan vad skönt att läsa lite musikjuridik, det låter dock svårt och det finns en risk att det är det. Men jag pluggar för att lära mig och är det svårt så får jag kämpa hårdare. Att tänka på csn skulderna man får varje termin är en väldigt bra motivation till att göra sitt bästa. Tänk att ha kastat iväg en jävla massa pengar och fått underkänt i sakerna man gjorde. Inte kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0