Solen skiner ute!

Medan jag sitter inne och pluggar filmvetenskap. Men jag har hunnit med en promenad för jag behövde röra på mig lite. Men ska snart fortsätta plugga för vi har fått våran hemtenta idag och vi ska skriva 3-4 sidor på varje fråga. Så det är bara att sätta igång, men först ska jag läsa ut boken. Ska även hämta böckerna till musikjuridik kursen ikväll. Jag är fan nyfiken på den kursen, men först och främst är det filmvetenskapen som ska bli klar. Hemtentan ska vara klar den 18 februari men sen börjar vi inte nästa filmkurs förrän den 1 mars. Så jag har några veckor på mig att plugga ifatt juridiken och kanske jobba lite extra om jag behövs.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0