Nu är vi färdig sminkade och redo.

Men då min ena kamera har slutat att fungera och det blir suddiga bilder med den andra så får ni klara er utan bilder på mig. Ska försöka få Nico att ta lite bilder på mig och mamma sen så ni får se mig i mina skinnshorts och leopardskor. Som tur är så är ju den kameran som fungerar bra att ha när man tar bilder på rockstjärnor. Så det blir nog bra bilder på Bullet iallafall. Men nu måste jag köpa en ny kamera med självutlösare för det fanns på den numera söndriga kameran. Jag hatar när saker går sönder särskilt när det är saker jag använder dagligen. Dumma värld! Men jag får se Bullet idag iallafall.

Kommentarer
Postat av: Flickvall

Hoppas du fick kul tösen, vet hur du diggar det bandet :D

Ska bli kul att se bilderna med!

2011-02-26 @ 13:12:38
URL: http://flikklevall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0