Måndag igen?

Blev inte så mycket bloggande igår för jag jobbade och sen firade vi min mamma som fyllde år. Grattis mamma! Det var en trevlig kväll tillsammans med mamma och mina bröder och vi fikade lite och umgicks. Men nu är det då måndag igen vilket betyder att jag är ledig från skolan men har en jävla massa pluggande att göra. Idag blir det nog att koncentrera mig på musikjuridiken då jag ligger efter med inlämningarna. Så ska försöka komma ifatt lite och vara duktig. Fick även reda på betyget i konstkursen igår, eller jag såg det igår iallafall. Jag fick ett VG vilket känns jävligt skönt. Det märks att jag har valt rätt utbildning, jag tycker det är skit roligt att lära mig detta vilket syns på mina betyg.


Ett litet zebramönstrat hjärta jag fick i alla hjärtans dag present av mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0