Hemtenta.

Hemtentan är iväg skickad, woohoo! Nu slipper man tänka på den. Men nu kommer helvetet att vänta på om den är godkänd eller ej. Det är ungefär lika jobbigt som att vänta på paketen som aldrig kommer. Väntar fortfarande på en jävla massa kläder och jag vill ha dem nu. Jag är nog en av världens mest otåliga människor. Meddelade även Klubb om att jag inte kommer hjälpa till med festivalen. Det blir lite mycket med att läsa 125%, jobba helger och fixa med festivalen med. Det kommer ju vara en festival nästa år med så kan vara med på den istället och koncentrera mig på studierna nu. Ska ju lyckas ha ett liv med konserter också, så det blir nog bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0