Monark trapper.

Nu är jag äntligen hemma från pappa igen. Det blev en lång dag idag och jag är riktigt trött nu. Men vi hann med mycket. Först åkte vi till mamma och hämtade min nya fina skinnväst som äntligen dykt upp och sen blev det en tur till Halmstad. Det var inte riktigt planerat men trevligt ändå. Jag köpte lite fina vinglas för det har jag inga, är ju nykterist så det behövs ju inte heller egentligen. Men lite roligare att dricka ur fina glas och inte bara mjölkglas hela tiden. Sen blev det en tur till sjön med pappas moped och så fixade vi lite med min moped. Den börjar bli riktigt fin nu och idag satte vi på dekalerna på den. Sen lyckades jag faktiskt kicka igång den helt själv trots att den inte varit igång på över ett år.


Så här såg den ut när vi köpte den.


Så här ser den ut nu och det är pappas moped i bakgrunden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0