Hammered Satin live!

Fan vad bra de var igår, det var riktigt roligt att se dem igen. Vi fick dock vänta ett tag på att de skulle börja spela men jag roade mig med att flörta med trummisen under tiden. Jag pratade med honom efter konserten och fick en kram och uppenbarligen kände han igen mig sen i helgen. Jag pratade inte ens med någon i det bandet då så det var lite kul att höra. Sen var även min favorit Hampus Klang där så var tvungen att krama lite på honom med. DJ under kvällen var Martin Axén från The Ark så jag pratade lite med honom och tackade honom för konserten under Arken i parken. Självklart fick jag en kram av honom med, är man kramgroupie så är man.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0