You're never alone cause you can put on the phones and let the drummer tell your heart what to do

Det blåser ute och jag måste cykla till bussen i motvind. Jag hatar när det blåser. Men jag ska nog överleva det med. Jag är rätt glad idag för vi har bestämt att vi ska se Bullet igen i Gislaved. Min mamma ska med och Nicolina så det kommer bli toppen. Men nu på morgonen är det Rock 'n' roll dreams come true med Meat Loaf som gäller. Det är en av hans bästa låtar enligt mig och jag älskar just "You're never alone cause you can put on the phones and let the drummer tell your heart what to do". Jag hade inte kommit så långt utan min musik i öronen jämt och ständigt iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0