Jag blev bortskämd idag.

Lyckades få pappa att köpa en för tidigt födelsedagspresent till mig och då fick vi en på köpte. För jag skulle egentligen betalat för en, men när vi kom till kassan sa han att det var halva priset på reapriset. Det klagade vi inte över. Så Jag fick två böcker i för tidig födelsedagspresent. De är så fina, det är Charles Dickens samlade verk i två volymer. Jag älskar ju dessa böckerna för de är så snygga och jag fick en av mamma i julklapp med Shakespears samlade verk. Men dessa med Charles Dickens finns bara i 4000 exemplar vilket är lite kul.




En sån här bok är på över 1000 sidor så det är inte de små böckerna. Jag älskar dem, men får möblera om alla mina bokhyllor nu och kasta ut lite böcker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0