Diskussionstenta snart.

Jag är lite nervös faktiskt. Det är tenta på all kurslitteratur och det är rätt mycket att komma ihåg. Så vi får hoppas att vi får en bra fråga att prata om och att det går snabbt och smidigt. Jag ska ta en tidigare buss idag så jag hinner läsa igenom mina papper innan vi börjar. Usch jag hatar sånt här, men det ska nog gå bra. sen direkt efter skolan blir det att ta bussen hem och åka till Halmstad med pappa. Jag behöver nya krokar i mitt badrum och känner för att köpa en epilator. Någon som vet om de är bra eller inte? Jag är trött på att få skärsår över hela benen så fort jag ska raka dem. Inte lätt att bara en kvinna med beniga ben.


Turskinnbyxorna är på inför tentan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0