Yes we did it!

Redovisningen gick bra och läraren tyckte vi var väldigt duktiga. De grupper som ville ha en liten feedback efter lektionen fick det och vi ville så klart höra vad hon tyckte. Hon tyckte vi gjorde bra ifrån oss och hon lärde sig en massa om glam rocken. Plus att vi engagerade lyssnarna och ställde frågor till dem så de skulle vara uppmärksamma. Annars är det ju lätt att de håller på att somna när de kommer till den sista gruppen. Sen får vi ju inte glömma den extremt snygga rosa leopardmöntrade powerpoint-presentationen vi hade. Bara det skriker ju ut att det vi har att säga är viktigt så ni borde lyssna på oss. Så idag har varit en bra dag och jag kan njuta av helgen utan att ha en massa skolarbete hängande över mig. Fan vad skönt att det är gjort!

Kommentarer
Postat av: ann vicious

oh härligt att det gick bra! känslan när man redovisat/tentan av/lämnat in ngt, är awesuuuum. för följande dagarna kan mna göra prick inge skolarbete alls.. utan ngnsom helt ångest.. lätt det bästa m att vara student ^^ annars hänger det fan alltid ett "jag borde göra det här å.. å fan hann inte läsa allt jag skulle.. blahblahblah" över en.



även.. inte gått å blivit färgblind.. men ville så gärna ha den neongröna pallesjalen å.. å den fanns inte på shock.. å var snål snålänning å ville inte betala dubbla fraktkostnader för att jag skulle beställa från två sidor. å på bluefox hade dom bara den svarta varianten. å sen var det de facto att grön sjal å grön väska inte skulle bli lika najs som grön sjal å svart väska som fick mej på fall ^^



hoppas du får skön helg nu. kram.

2010-09-17 @ 21:05:18
URL: http://sirtalkalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0