Det var ett tag sen...

som jag spenderade en söndag med att tvätta och plugga. Japp jag har fått läxor att göra, så nu ska det läsas på om Blues, Jazz och Rock 'n' roll. Men det känns som om jag har valt rätt, för jag mår mycket bättre. Jag är glad och pigg vilket jag inte var förut. Sen att jag har gått ner lite i vikt är ju dåligt, men det kommer jag ju försöka gå upp igen. Jag har ju inte gått ner i vikt av att jag mår dåligt utan av att det har varit en massa nytt hela tiden. Så när man sen kommer in i rutinerna så kommer det bli bättre med hur jag ska göra med maten också. Då blir det en glad, pigg och mätt Jamie förhoppningsvis.


Här får ni en bild från min promenad tidigare idag. Där långt borta bor jag, fast just det huset syns inte.

Kommentarer
Postat av: johanna

vart är det du bor, har inte fått kläm på det?

2010-09-07 @ 13:35:27
URL: http://ljungbyflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0