Woohoo!

Jag fick godkänt på min första tenta. Jag är så glad och stolt över mig själv. Men det kändes lite dumt. Vi fick tillbaka tentan och gick igenom den tillsammans. Sen fick de som var godkända gå hem, medan de som inte klarade den fick sitta kvar. Det kändes väldigt dumt att gå och lämna kvar dem där.
Sen när jag satt på stationen och väntade på bussen kom två civilklädda poliskvinnor och började att prata med mig. De gick runt i Växjö och pratade med ungdomar om alkohol och drogen. Uppenbarligen ser jag ut som en alkoholanvändande ungdom, 25 år gammal och nykterist som jag är. Men de var väldigt trevliga att prata med och det är ju en bra sak de gör.
Nu ska jag fira tentan med tv och äppelpaj med vaniljsås.

Kommentarer
Postat av: Last Exit

Grattis!



Tror polisen tar och snackar med alla... Kvinnliga poliser brukar vara hyfsat fördomsfria! Känn dig inte direkt utpekad!

2010-10-22 @ 10:05:40
URL: http://lastexittonowhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0